Науково-методична робота

У 2006 році розробила досвід роботи ДНЗ №289 щодо розвитку пізнавальної активності дітей через дослідно-експериментальну діяльність
„Формування у дітей дошкільного віку компетентності уміння вчитися”.
Збірка матеріалів розкриває досвід педагогічного колективу закладу з питання організації роботи з розвитку пізнавальної активності через дослідно-експериментальну діяльність.
У 2008 році я розробила та узагальнила досвід роботи в методичці
«Пізнавальний та інтелектуальний розвиток особистості через впровадження авторських програм».
Робота нагороджена дипломом другого ступеня на ХV Харківській обласній виставці-ярморку педагогічних ідей та технологій.
/Files/images/Диплом Пізнавальний та інтелект.розвиток.jpg
Збірник матеріалів розкриває досвід роботи педагогічного колективу з питань пізнавального та інтелектуального розвитку дошкільників через впровадження авторської методики А.В.Білошистої «Математика і конструювання». Велика увага приділена інформації про пізнавальний та інтелектуальний розвиток. Посібник містить рекомендації по впровадженню даної методики, дидактичні ігри та конспекти занять.. Поєднання теоретичного і практичного матеріалу роблять даний посібник корисним і цікавим для вихователів дошкільних закладів та батьків.
У 2009 році приймала участь у науково-практичній конференції «Розвиток інноваційного середовища навчального закладу».
Стаття «Формування виховної системи дошкільного навчального закладу» війшла до збірника ХНПУ ім. Г.С. Сковороди Інститут післядипломної освіти "Розвиток інноваційного середовища навчального закладу. Матеріали науково-практичної конференції 14 травня 2009 року.
/Files/images/ScanImage034.jpg
Узагальнила досвід роботи у методичці " Формування виховної системи дошкільного навчального закладу".
Збірник матеріалів розкриває досвід роботи з питань формування виховної системи дошкільного навчального закладу в умовах розвитку якості освіти. Велика увага приділена інформації сучасних теоретичних засад виховної системи. Посібник містить рекомендації щодо розвитку виховної системи. Поєднання теоретичного і практичного матеріалу роблять даний посібник корисним і цікавим для керівників та вихователів дошкільних закладів.
У 2010 році розробила та узагальнила досвід за темою
«Актуальні проблеми наступності в роботі дошкільного навчального закладу та школи».
Дана методичка зайняла диплом третього ступеню на Харківській обласній виставці-ярморку педагогічних ідей та технологій.
/Files/images/Диплом Актуальні проблеим наступності.jpg
У збірнику аналізуються актуальні проблеми наступності у системі роботи дошкільної та початкової ланок освіти з погляду на анатомо-фізіологічний, психолого-педагогічний та управлінський аспект їх діяльності. Усі проблеми наступності сьогодення потребують термінового вирішення на науковому та практичному рівні. Автором наведено факторно-критеріальну модель портрету дошкільника напередодні його вступу до школи, яка розроблена на основі Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».
В цьому ж році приймала участь у Всеукраїнській науково – практичній конференції «Традиції та інновації сучасної дошкільної освіти в контексті Європейського вибору України».
Стаття "Актуальні проблеми наступності в роботі дошкільного навчального закладу" ввійшла в збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції 6-7 квітня 2010 року " Традиції та іновації сучасної дошкільної освіти в контексті Є вропейського вибору України"
/Files/images/IMG_8178.jpg
В 2011 році приймала участь у міському конкурсі-захисту на кращумодель інформатизації закладу освіти «Шкільний інформаційний світ» та вийшла у другий тур в номінації «Інформаційні технології в дошкільній освіті». На основі матеріалів до конкурсу–захисту розробила методичку
«Впровадження інформаційних технологій в організаційно-методичній та управлінській діяльності дошкільного навчального закладу».
Дана методичка зайняла диплом першого ступеню на Харківській обласній виставці-ярморку педагогічних ідей та технологій.
У збірнику аналізуються актуальні проблеми застосування інформаційно-комунікативних технологій в організаційно-методичній та управлінській діяльності дошкільного навчального закладу. На основі розробленої комплексно-цільової програми «Модернізації управління дошкільним закладом через впровадження інформаційно-комунікативних технологій» вирішуються питання забезпечення опанування сучасними інформаційними технологіями в управлінській та організаційно –методичній діяльності.
/Files/images/Диплом Впровадж. інф.техн. в орган-мет.та упр.діял. днз.jpg
У 2011 році розроблена комплексно – цільова програми “Модернізація управління сучасним дошкільним навчальним закладом шляхом використання інформаційно – комунікативних технологій» на 2011-2014 роки, що дає змогу вдосконалювати процес інформатизації дошкільної освіти на рівні навчального закладу, впроваджувати інформаційні та комунікаційні технології у навчально-виховний процес та управління.
Використання ІКТ в моніторинґу якості дошкільної освіти це застосування факторно - критеріальних моделей, які розробляють вихователь-методист та завідувач ДНЗ для оцінки діяльності всіх категорій педагогічних працівників та освітніх процесів. Це забезпечує можливість віднайти динаміку основних процесів, виявити позитивні та негативні чинники, що впливають на якість дошкільної освіти і рівень професійного розвитку педагогів, висвітлити характер управлінських рішень і оперативної корекції
У лютому 2012 року у і Києві відбулась XV Ювілейна міжнародна виставка навчальних закладів «Сучасна освіта в Україні - 2012». На виставці була представлена робота завідувача ДНЗ №289 Голобородько Вікторії Іванівни "Сучасні інформаційні технології в управлінській діяльності дошкільного навчального закладу".
/Files/images/IMG_0010.jpg
Протягом 2011-2012 років приймала активну участь у міському семінарі щодо розвитку комп’ютерних технологій «Підвищення ефективності управлінської діяльності керівника в умовах модернізації змісту дошкільної освіти», що значно вплинуло ефективність управління дошкільним закладом.
У 2012 році приймала участь у науково-практичній конференції в Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди "Шляхи оновлення змісту та якості освіти" з доповіддю "Інформаційно - комунікативні технології в управлінні дошкільним навчальним закладом".
У 2013 році розробила та узагальнила досвід за темою
"Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності дошкільного навчального закладу"
У збірнику аналізуються актуальні проблеми застосування інформаційно-комунікативних технологій в управлінській діяльності дошкільного навчального закладу. На основі впровадження системи заходів спрямованих на підвищення рівня інформаційної культури педагогічних працівників, роботі в єдиній інформаційній системі ІСУО в ДНЗ, використання ІКТ в контрольно-аналітичній діяльності за організацією харчування дітей вирішуються питання модернізації управлінської роботи в системі дошкільної освіти.
У 2016 році на Обласному фестивалі-огляді освітніх Інтернет-ресурсів  була відзначена Дипломом 3 ступеня як адміністратор сайту (блогу)


1 комментарий: