Робота з кадрами

Пропоную таблиці, які я застосовую при роботи з кадрами
У 2015-2016 навчальному році дошкільний навчальний заклад повністю укомплектований педагогічними кадрами.
Таблиця 1.1
ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКІ
ЗАВІДУВАЧВИХОВАТЕЛЬ - МЕТОДИСТВИХОВАТЕЛІМУЗИЧНІ КЕРІВНИКИПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ
11921
ВСЬОГО: 14
ОСВІТАКАТЕГОРІЯПЕД. ЗВАННЯ
ПОВНА ВИЩА ПЕДАГОГІЧНАПОВНА ВИЩА ФАХОВАНЕПОВНА ВИЩАНАВЧАЄТЬСЯВИЩАІ КАТЕГОРІЯІ І КАТЕГОРІЯСПЕЦІАЛІСТВИХОВАТЕЛЬ - МЕТОДИСТ
1133125222
ВСЬОГО: 14ВСЬОГО:11ВСЬОГО: 2
МЕДИЧНІ ПРАЦІВНИКІ
СЕСТРА МЕДИЧНА СТАРША
1
ВСЬОГО: 1
Таблиця 1.2
ТЕХНІЧНІ ПРАЦІВНИКІ
Завідувач госпо дарствомПомічник вихователяКухарПідсобний робітник, прибиральник службових приміщеньМашиніст із прання та ремонту спец. одягу (білизни)Двір никСторожРобітник з комплекс ного обслугову вання і ремонту будівельКомір ник
183221321
ВСЬОГО: 24
Зразки оформлення документації адміністративного контролю
Щоденник ділового контролю завідувача
Рис.1.1 Освітній рівень педагогічного колективу ДНЗ№289
У порівнянні з 2014-2015 навчальним роком кваліфікаційний рівень педагогічних працівників у 2015-2016 навчальному році не змінився.
Рис. 1.2 Склад педагогічних працівників за віком ДНЗ№289
Рис. 1.3. Склад педагогічних працівників за стажем ДНЗ №289
Інформатизація та комп’ютеризація навчально – виховного процесу
Використання ІКТ у методичній роботі є невід’ємною складовою єдиного інформаційного середовища дошкільного закладу.
Створення єдиного інформаційного освітнього простору на базі методичного кабінету дошкільного навчального закладу дозволяє здійснити збір та обробку державних і відомчих нормативно-правових документів, статистичної звітності, за якими проводиться моніторинг діяльності закладу, аналізувати динаміку освітніх процесів в нашому закладі та в системі дошкільної освіти в масштабах району, міста,області, регіону.
Використання комп’ютерної техніки в моніторинґу якості дошкільної освіти – це застосування факторно-критеріальних моделей, які розробляють вихователь-методист та завідувач ДНЗ для оцінки діяльності всіх категорій педагогічних працівників та освітніх процесів. Це забезпечує можливість віднайти динаміку основних процесів, виявити позитивні та негативні чинники, що впливають на якість дошкільної освіти і рівень професійного розвитку педагогів, висвітлити характер управлінських рішень і оперативної корекції.
При створенні єдиного інформаційного простору ДНЗ № 289 ми передбачили такі напрями:
- методичне забезпечення вивчення педагогами нових інформаційних технологій;
- створення і впровадження комп’ютерних навчальних програм, навчально-методичних і функціональних комп’ютерних комплексів;
- створення і розвиток телекомунікаційних засобів і систем віддаленого доступу до інформаційних ресурсів;
- створення і розвиток інформаційного середовища на основі баз даних, електронних бібліотечних (каталогів);
- створення і розвиток системи управління освітніми закладами на основі інформаційних технологій.
Систематично використовується мультимедійна та комп’ютерна техніка для презентації навчально-виховної, розвивальної роботи, роботи з батьками, проведенні методичних об єднань, семінарів тощо.
Застосування інформаційних технологій у системі управління закладом освіти є особливо необхідним, оскільки від їхньої правильності та своєчасності залежить ефективність роботи ДНЗ. Це дозволяє оптимізувати процес обміну інформацією, оптимізувати обсяг роботи адміністрації та приймати більш об’єктивні управлінські рішення. Тому використання засобів ІКТ в управлінській діяльності спрямовується на модернізацію функцій управління:
- підвищення якості аналітичної діяльності управління ДНЗ;
- оптимізацію планово – прогностичної діяльності в ДНЗ;
- модернізацію організаційної роботи;
- удосконалення контролюючої діяльності;
- інтенсифікацію регулятивно - корекційної діяльності.
Аналіз наявного парку комп’ютерної техніки ДНЗ №289, програмного забезпечення доводить, що у дошкільному закладі в наявності три персональних комп’ютери, які укомплектовані сучасними комп’ютерними засобами та програмним забезпеченням підключених до всесвітньої мережі Інтернет, лазерний принтер, багатофункціональний пристрій .
У методичному кабінеті знаходяться мультимедійна дошка та проектор, 2 ноутбуки якими користуються педагоги.
Комп’ютери оснащені веб-камерами Logitech, які дають можливість участі у телекомунікаційних відео- та інтернет-конференціях, використовувати комп’ютерну програму Skype.
Усі комп’ютері, мають ліцензійне системне програмне забезпечення Microsoft Windows XP Home Edition, версія 2002 Service Pack 2, та встановлений офісний пакет програм Microsoft Office, 2007.
Для впровадження ІКТ у навчальний процес в методичному кабінеті створено медіатеку електронних засобів навчального призначення.
Встановлені у 5-ти групах технічні засоби розвитку і навчання (телевізори з DVD, магнітофони) допомагають проведенню занять з використанням розвиваючих навчальних програм, ігор.
Локальна мережа дошкільного закладу надає широкої можливості вихователям основні освітні послуги мережі Інтернет.
Одним із основних напрямків розвитку системи освіти стає надання вихователям отримання інформації, набуття нових знань та використання їх у роботі. У наш час інтегрованим середовищем для спілкування, навчання, обміну інформацією та спільного використання знань стають сучасні комп'ютерні системи. Науково-інформаційний прос­тір стимулює розвиток творчої активності педагогів. Розширення міжнародних контактів у всіх галузях людської діяльності, вільний доступ до інформації, розвиток телекомунікаційних технологій створюють принципово нові умови для дошкільної освіти.
За період з 2011 по 2015 роки спостерігається позитивна динаміка кількості педагогів на 1 комп’ютер. У 2015 році на 1 комп’ютер (включаючи ноутбуки) приходиться 4 педагога.
Ефективним є використання ресурсів мережі Інтернет для відстеження тенденцій оновлення дошкільної освіти, трансформації психолого-педагогічних, методичних знань у професійну діяльність, обміну перспективним досвідом, самоосвіти педагога.
/Files/images/IMG_2867.jpg
В ДНЗ для педагогів забезпечено доступ до комп'ютерів із виходом в Інтернет та організовані консультації згідно з графіком. Адміністрація та педагоги щодня оновлюють інформацію на сайті ДНЗ, працюють в програмі "КУРС:Дошкілля "та проекті ІСУО.
За даними моніторингу рівня володіння ПК педагогами ДНЗ №289 маємо такі результати:
Із 15 працівників ( 14 пед. працівників та сестра медична старша ) володіють комп’ютером на рівні:
Впевнений користувач – 12 чол. - 67 %;
Невпевнений користувач – 3 чол. - 33 %.
Для будь-якої організації у наш час дуже важливо мати своє представництво в мережі Інтернет!
На нашому сайті висвітлюються питання щодо функціонування дошкільного навчального закладу, а також теоретико–методичні засади формування вмінь і навичок дітей дошкільного віку.
Адреса сайту: http://dnz289.edu.kh.ua/
Головна мета сайту - висвітлення питання щодо функціонування дошкільного навчального закладу, а також теоретико–методичні засади формування вмінь і навичок дітей дошкільного віку. Батьки та громадкість мали можливість ознайомитися з подіями дошкільного закладу, нашими досягненнями та проблемами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий