Впровадження інноваційних програм і методик

Інноваційні процеси та новітні технології дошкільного навчального закладу

Зусилля педагогічного колективу спрямовано на впровадження інноваційних програм і методик, що сприяє кращому засвоєнню дітьми знань, умінь і навичок, згідно з базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, програмою виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина» та програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».
1.Розвивальне читання
/Files/images/IMG_3126.jpg
Назва інновації: „Розвивальне читання”. Навчання читанню дітей раннього віку за допомогою розвиваючих ігор за методикою М. Зайцева з кубиками та таблицями.
Проблема: полягає в перевазі установленим методам і прийомам, спрямованим на на запам’ятовування складів, літер і формування навичок читання.
Мета інновації: Працюючи за методикою М. Зайцева „Навчання дітей читанню з 2-х років”, вихователі нашого дошкільного закладу впевнились: зацікавлювати малюків читанню можна і треба, бо розвиток мовлення та навчання читанню відбувається паралельно. Читання підіймає дитину на більш високий розумовий та пізнавальний рівень, розширює її інтелектуальні можливості.
Суть інновації: Навчання читання по складах, проведення занять в ігровій формі, використання різноманітних видів діяльності, відповідність змісту завдань пізнавальним запитам дошкільнят.
Новатор: Ямненко В.П., 1954 р.н., освіта повна вища, 1 категорія.
2.Розвиток математичних здібностей дітей (впровадження програми Г.В. Білошистої «Математика та конструювання»).
Назва інновації: Впровадження в практику роботи програми М.А.. Белошистой „Математика и конструирование”.
Проблема: Необхідність підвищення знань і умінь арифметичного характеру за допомогою периферійного сприймання.
Забезпечити:
· високий розвиток особистості
· розвиток розуму, волі, почуттів
· створення засад для формування узагальнених способів розумових дій
· будування пізнавальних процесів на ігрових ситуаціях
Суть інновації: Провідна роль у розвитку математичних здібностей дітей відводиться геометричному матеріалу.
Новатори: Онищенко Надія Дмитрівна, 1957 р.н., освіта неповна вища, педагогічне звання «вихователь-методист», Гречаніченко Людмила Григорівна, 1970 р. н., освіта повна вища, перша категорія.
Рис..2. Заняття за авторською методикою А. В. Білошистої «Математика та конструювання»
/Files/images/IMG_7237.jpg
3.Дослідницька діяльність
Проблема: Створення доступної самостійної пошукової діяльності дошкільнят під керівництвом дорослого дає широкі можливості для виховання в малят інтересу до природи та розуміння її значення.
Мета інновації: Навчити дітей порівнювати, аналізувати, виправляти помилки. Розвивати самостійність дітей, ініціативу, такі необхідні для формування активного, бережливого ставлення до природи.
Суть інновації: Головне достоїнство дослідницької діяльності заключається у тому, що вона дає реальне уявлення про різноманітні сторони об'єкту, що вивчається, про його взаємостосунки з іншими об'єктами і з навколишнім середовищем. В процесі експерименту йде збагачення пам'яті дитини, активізуються його розумові процеси.
Новатор: Коломієць Тетяна Олексіївна, 1961 р.н., освіта повна вища, перша категорія, педагогічне звання «вихователь-методист».
Рис. 3. Спілкування з природою
/Files/images/IMG_7489.jpg
4.Формування культури здоров' я дітей дошкільного віку.
Один із основних напрямків роботи нашого дошкільного закладу – організація профілактично-оздоровчої роботи з дітьми.
Планом профілактики і оздоровлення дітей передбачаються традиційні і нетрадиційні форми і методи оздоровлення дітей: пропаганда здорового способу життя, фізичне виховання, гігієнічні та водні процедури, світло-повітряні ванни, активний відпочинок, аромо і фітотерапію, музтерапію, аутотренінг і психогімнастику, спец. загартування (ходьба босоніж, ігровий масаж, обширне умивання, дихальні вправи).
Музичний керівник Братіш Ірина Едуардівна організувала роботу гуртка „Спортивний танець”, який сприяє розвитку фізичних здібностей дітей, активізації рухового режиму, оздоровленню та загартуванню дітей.
Вихователі ясельних груп Лелюк В.Р., Грущенко Л. О., використовують досвід роботи А.С. Галанова „Игры, которые лечат”. Результатом використання профілактично-лікувальних ігор є не тільки запобігання захворювання різних систем організму, але й всебічний гармонічний фізичний і розумовий розвиток, формування необхідних навиків, координація рухів, загартування організму та укріплення імунітету.
Рис.4. Загартовуючи процедури дітей раннього віку
/Files/images/фр.png
Проводиться система занять оздоровлення дитини через аутотренінг та психогімнастику. Практичний психолог Мацала І.О. на групових та індивідуальних заняттях пробуджує емоційну чутливість дітей, проводить ігри та тренінги на корекцію негативних емоцій та зняття неврологічних етапів, включаючи індивідуальну роботу з дітьми, яка направлена на профілактику відхилень розвитку.
Впровадження інноваційних програм і методик в ДНЗ № 289
Впровадження інноваційних програм і методик
1. Робота за програмою формування культури здоров’я дітей дошкільного віку «Малятко- здоров’ятко».
2. Впровадження програми Г. А. Бєлошистої «Математика та конструювання».
3. Використання ІКТ в освітньо-виховному процесі .
4. Навчання дітей читанню за авторською методикою М. Зайцева.

Використання інноваційних технологій під час проведення навчального процесу
Організація освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015-2016 н.р. здійснюється відповідно до Законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", Базового компонента дошкільної освітиКонцепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Інструктивно-методичних рекомендацій "Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015-2016 н.р.", інших нормативно-правових актів.
Керуючись нормативно-правовими документами за погодженням з Головним управлінням Держсанепідслужби розроблено

Комментариев нет:

Отправить комментарий